галерея сайт форум
AllTransUA .
com
український транспортний форум
реєстрація пам'ятати
забули пароль? вхід
У зв’язку з модернізацією ресурсу функціонал цієї версії УТФ обмежено - дописувати можуть тільки користувачі, що зареєструвались до 14.08.2022.
Пошук Тема: "Міжнародний" аеропорт «Тернопіль»..   en  ua  ru

◂◂1▸▸
по сторінках
Buran
лінкцитувати
1
2010-03-11, 13:13
Перші регулярні авіарейси з тернопільського аеропорту можуть з’явитися вже у травні цього року

http://intb.te.ua/del/index.php?option=com_content&task=view&id=1947&Itemid=1 (текст)
http://intb.novunu.com/economy/6003/ (текст + відеосюжет)

http://vd.novunu.com/video/5/10-03-10_Aeroport_Rejsy.avi.FLV (скачати відеосюжет; 10,1 Мб)
d3fai13r
лінкцитувати
2
2010-03-11, 20:19
охохо, не смішіть мене, якщо аеропорт запрацює то хіба з дніпрів на е145 в Київ, або ж Карпатейрів в Тімішоару(хоча це більш сумнівно оскільки є Львів і Чернівці). Рейси в Європу схоже або напівдохлі Львівські Авіалінії з 1 Як-42 або ж на Буковину(ака умки) але в них проблеми з флотом, оскільки умки в чорному списку ЄС. Інші АК(МАУ-не піде в них немає бортів, все йде на донецьке розширення, в світа просто нема бортів, дніпроавіа-не той трафік, віззейр-100% ні). Так що якщо хтось і буде літати то хіба львівські, хоча це буде не регулярний рейс а просто оформлять як чартери ось і все
хоча ще є веселіший момент, недавно в Франківську Як-40 засвітився який буде літати під сертифікатом Веги, ніби то в Європу, але рейс на ЯК-40 аж ніяк не вийде заробітчансько доступним
HAnS
лінкцитувати
3
2010-03-11, 20:45
d3fai13r [2]:
-----------------------
> або напівдохлі Львівські Авіалінії з 1 Як-42 або
-----------------------

У них наче 3 живі літаки влітку було: 2 Як-42, і один Іл-18 (!) :)
d3fai13r
лінкцитувати
4
2010-03-11, 20:58
уточнив, таки 2. Про іл-18 не сміши, він принаймні років 5 не літає, живі 18ки є в Росії і Молдові
HAnS
лінкцитувати
9
2010-03-11, 21:09
d3fai13r [4]:
-----------------------
> уточнив, таки 2. Про іл-18 не сміши, він
> принаймні років 5 не літає, живі 18ки є
> в Росії і Молдові
-----------------------

Ну, виглядав дуже непогано: на відміну від купи ЯК-42 із демонтованими двигунами, весь був до купи зібраний, і пофарбований в білу ліврею, як живі ЯКи)))
d3fai13r
лінкцитувати
10
2010-03-11, 21:14
В нормальних країнах такі літаки зовнішньо не гірші від літаючих і стоять в музеях)) ось він http://spotters.net.ua/search/?reg=UR-BXD
HAnS
лінкцитувати
11
2010-03-11, 21:42
d3fai13r [6]:
-----------------------
> В нормальних країнах такі літаки зовнішньо не гірші
> від літаючих і стоять в музеях)) ось він
> http://spotters.net.ua/search/?reg=UR-BXD
-----------------------

Угу, але пишуть що стоїть з початку 2009...
d3fai13r
лінкцитувати
12
2010-03-11, 21:44
інфа від місцевого споттера-не літає з осені 05
лихвар
лінкцитувати
13
2010-03-20, 12:01

дякуємо d3fai13r'ові за знайдену фотку :)
d3fai13r
лінкцитувати
14
2010-03-20, 20:56
лихвар [13]:
-----------------------
> дякуємо d3fai13r'ові за знайдену фотку :)
-----------------------

Автору(RoRo) треба дякувати за фото :)
tvs.vitalik
лінкцитувати
15
2010-03-21, 15:39
Цікава фотка з "пташиного польоту" :)
Цікаво, в якому році зробили її?
ЗІ. Видніється кілька літачків )
d3fai13r
лінкцитувати
16
2010-05-16, 22:36
Поки що підтверджуються авіачутки про рейс Жуляни-Тернопіль на МоторСічі 2 рази в тиждень... а ще недавно вона була в чорному списку ЄС і в них ледь не забрали сертифікат.. сумнівне задоволення за 800грн)))
HAnS
лінкцитувати
17
2010-05-17, 14:58
d3fai13r [16]:
-----------------------
> Поки що підтверджуються авіачутки про рейс Жуляни-Тернопіль на
> МоторСічі 2 рази в тиждень... а ще недавно
> вона була в чорному списку ЄС і в
> них ледь не забрали сертифікат.. сумнівне задоволення за
> 800грн)))
-----------------------

800 гривень з Києва до Тернополя!????? ОМГ

І чим літати зібралися?)

Офтоп: а за що ліцензію забрати хотіли?)
d3fai13r
лінкцитувати
18
2010-05-17, 21:10
Ну для ЄС головне технічний стан літаків. От і думай)))
Літати будуть на дирдирдир-24(добре що не 140). А про ціни.. ти не дивуйся,в них Запоріжжя-Київ рт 1800грн, це ж мс.
лихвар
лінкцитувати
19
2010-05-17, 22:24
то явний загон з ціною за політ на ретро-літаку..
d3fai13r
лінкцитувати
20
2010-05-18, 02:40
відсутність конкуренції, малий неекономічний літак+ на додачу зажраність моторсічі. А реально в Україні за останній період нормальною ціною є переліт за 100-150 доларів в обидва боки(більшість напрямків), МАУ крім сімфа промоушн таріфі від 30баксів в одну сторону і 50-70 в обидві(К-Львів,Донецьк,Одеса). При чому Донецьк ще донедавна був 200-250 доларів зворотній
лихвар
лінкцитувати
21
2010-06-02, 23:10
про перший рейс http://te.20minut.ua/news/177112

Тернополяни до Києва долетіли за годину (ВІДЕО)

Із аеропорта у Києві дуже зручно доїжджати у різні кінці міста, бо із аеропорту дуже добре сполучення, зазначили тернополяни, які літали у столицю новим авіа-рейсом.

Сорок тернополян літали до столиці авіа рейсом “Тернопіль - Київ”, який відкрили 31 травня. Вартість квитка такого перельоту становить 600 грн, тривалість польоту була одна година та 10 хвилин.

Усі пасажири літали до столиці по справах і за рахунок установ у яких працюють. Із своєї кишені заплатити таку суму грошей може собі дозволити мало хто.

- Мене відправили у міністерство освіти, до Києва, у термінове відрядження , - каже заступник головного бухгалтера педагогічного університету Лариса Гречин. - Але я як бухгалтер аналізую, що наша установа такі відрядження може собі дозволити не більше 1-2 разів у рік. А якби треба було б їхати до столиці по особистих справах, то я би їхала потягом, бо це набагато дешевше.

Загалом цей рейс є дуже зручними, бо у столицю пасажири прилітають о 8 годині ранку, а назад можна повернутись ввечері - о 19 годині. За словами перших пасажирів цього рейсу, це значно економить час.

- Зручно і те, що літак прибуває у сам Київ і щоб добратись до центру міста витрачаєш не більше аніж 30 хвилин, - розповідає завідувач кафедри фінансів, доктор економічних наук, професор Ольга Кириленко. - Я думала, що часу на дорогу витрачу значно більше, та і загалом із київського аеропорту дуже добре сполучення у різні кінці міста.

Такий рейс є дуже зручним в першу чергу для ділових людей, зазначає пані Кириленко. Якщо із роботи будуть такі відрядження проплачувати, то тернополянка буде користуватись цим рейсом і надалі.

- Але якщо б у Київ треба буде їхати по особистих справах, то я поїду власним авто, - аналізує завідувач кафедри фінансів. - Це для мене значно дешевше, тоді витрати на бензин, щоб доїхати туди та назад, обійдеться приблизно у 600 грн.

Сам політ відбувався на висоті п'ять тисяч метрів та літаком АН -24 . На маршруті пасажирів трішки потрясло, бо були грози, відмітив капітан екіпажу із двадцяти літнім стажем Констянтин Мокшанкін.

- Цей політ був коротеньким і зовсім не важким, не зважаючи на дощі, погода була льотною - розповідає пан Мокшанкін. - Загалом за свій стаж я налітав 10 тисяч годин.

Загалом капітан екіпажу літає лише на таких невеликих літаках як АН-24 та АН-140.


* * *

п.с. хоч й не 800 як казалось спочатку, але забагато, як на такий гроб..
Buran
лінкцитувати
22
2010-06-28, 19:18
З четвертого липня відкривається новий авіарейс “Тернопіль – Київ – Сімферополь”

http://t-pravda.te.ua/news/4472

Вчора, 24 червня, під час другого пленарного засідання 33 сесії Тернопільської обласної ради депутати прийняли програму розвитку аеропорту «Тернопіль» на 2010-2011 роки. Про це повідомляє прес-служба облради.
Програму розвитку аеропорту «Тернопіль» на 2010-2011 роки» представив начальник управління промисловості, транспорту та зв’язку облдержадміністрації Леонід Наноцький. «Дана програма, – наголосив виступаючий, – дозволить перетворити аеропорт у сучасний європейський об’єкт, цікавий для вітчизняних та закордонних авіакомпаній.»
Олег Сиротюк, депутат обласної ради, вказав на те, що попри успішне вирішення технічних проблем аеропорту, рекламою його діяльності, маркетингом та менеджментом ніхто не займається.
Після дискусії програма була прийнята.
Депутати заслухали звіт директора Тернопільського обласного комунального підприємства «Фірма Тернопільавіаавтотранс» Юрія Малецького.
Було задано ряд питань щодо неефективності менеджменту щойно започаткованих рейсів «Тернопіль – Київ», «Київ – Тернопіль». На ряд закидів депутатів у неефективній роботі очільник аеропорту відповідав, посилаючись на відсутність коштів, приклади інших міст, навіть консервативність тернополян тощо.
Йшлося також про перспективи ліцензування аеропорту, штатний розпис підприємства, диспетчерів міжнародного супроводу, митну та прикордонну службу в аеропорту, державний акт на землю тощо, а також про необхідність сприятливої державної політики для розвитку авіаційних перевезень.
Незважаючи на складні умови роботи аеропорту, з четвертого липня з Тернополя літатиме літак до Сімферополя через Київ і у зворотньому напрямку. Таким чином запрошуються тернополяни та гості міста на рейси: “Тернопіль – Київ – Сімферополь”, “Сімферополь – Київ – Тернопіль”
лихвар
лінкцитувати
23
2010-06-28, 21:31
d3fai13r недавно кидав лінк на ту ж 20хв, там була стаття про те, що в один з останніх рейсів до Києва летів аж 1 пасажир..
що загалом нічого дивного - за такі гроші на "літаючу 9тр" небагато дурнів/охочих набереться..

а в кримського напрямку шанси значно кращі при розумній ці, імхо :)
d3fai13r
лінкцитувати
24
2010-06-29, 01:59
лихвар [23]:
-----------------------
> в кримського напрямку шанси значно кращі при розумній
> ці, імхо :)
-----------------------
поняття розумна ціна і моторсіч поняття не сумістимі, та й навіщо летіти в Київ, а потім в сімф, якщо в сімф в 2 раза дешевше з тих же жулян літає хорс на мд82(реактивний, а не турбопроп)
лихвар
лінкцитувати
25
2010-06-30, 18:16
семикратне збішення пасажажиропотоку! :)))
http://te.20minut.ua/news/10179128 (по лінку є ще якісь тематичні відеви)

Тернопільське летовище рятуватимуть мільйонами

Вісім пасажирів прилетіли авіарейсом “Тернопіль-Київ” 25 червня. Того ж дня вранці до Києва відправилося шестеро людей.

Усього ж у літаку АН-24 — 42 місця. Тож авіакомпанія від часу відновлення польотів уже зазнала збитків у розмірі 300 тис. грн.

Нагадаємо, прощаючись із Тернопіллям, екс-губернатор Ярослав Сухий застерігав: “Дивіться, аби літак не полетів за мною... Якщо летовище не стане ефективним підприємством, його врешті доведеться продати...” Відтак облрада вже прийняла “Програму розвитку аеропорту “Тернопіль” на 2010-2011 рр.”. Загальний обсяг ресурсів — 28 млн 900 тис. грн. Причому більше 6 млн має надійти з обласної казни.

ЛЮДИ ЗВИКНУТЬ

— Якщо авіарейс закриють, це буде ляпас для міста, — вважає пасажирка авіарейсу “Тернопіль — Київ” тернополянка Людмила Заболотна. — Я літала у справах. Це дуже зручно, адже у запасі маєш цілий день і можна встигнути все зробити.

Тернополянці сподобалося ставлення працівників нашого аеропорту, екіпажу й стюардес до пасажирів.

— Коли зранку зайшла у приміщення летовища, одразу побачила усміхнені обличчя, — говорить пані Заболотна. — Піднявся настрій. Та й політ був комфортним.

Однак за власний кошт дозволити собі таку мандрівку Людмила Заболотна зможе хіба що раз на рік.

— Якби ціну квитка знизили до 300-350 грн, робила б це набагато частіше, — зауважує тернополянка. — А так — хіба у відпустку.

Квитки дешевшими не будуть, інакше рейс стане збитковим, кажуть фахівці.

— Рейс обходиться у 29 тис. грн, — каже перший заступник директора Тернопільського аеропорту Леонід Кожевніков. — Якщо ціну квитків знизити до 300 грн, пасажирів літатиме набагато більше, але рейс залишиться збитковим. Адже тоді ми щоразу виручимо лише бли–зько 13 тис. грн.

Втім, працівники аеропорту не втрачають надій на відродження летовища.

— У Тернополі є люди, які можуть собі дозволити заплатити 600 грн за квиток, — переконує пан Кожевніков. — Варто лише один раз бізнесменові спробувати, наскільки він зекономить час завдяки польоту, і він буде літати набагато частіше.

НІХТО НЕ АНАЛІЗУВАВ

— Програма розвитку аеропорту “Тернопіль” дозволить перетворити його на сучасний європейський об’єкт, цікавий для вітчизняних і закордонних авіакомпаній, — переконував начальник управління промисловості, транспорту та зв’язку обладміністрації Леонід Наноцький. — Попри складні умови роботи аеропорту, літак із Тернополя через Київ до Сімферополя і у зворотному напрямку курсуватиме звідти вже з 5 липня. Це дозволить підвищити рентабельність підприємства.

Свободівець Олег Сиротюк вказав на те, що, попри успішне вирішення технічних проблем аеропорту, рекламою його діяльності, маркетингом і менеджментом ніхто не займається. Натомість регіонал Павло Федик взагалі засумнівався у доцільності вкладення значних сум у відновлення діяльності летовища, якщо воно так і не зможе стати прибутковим підприємством. Мовляв, Тернопільський аеропорт, ймовірно, не витримає конкуренції із летовищами Львова та Чернівців.

— Ніхто не аналізував, чи утримувати його економічно вигідно. Запровадження польотів, завдяки допомозі “Мотор Січі”, — лише спроба вивчити місцевий ринок авіаперевезень, — каже він. — Жив якось Тернопіль і без аеропорта. Квитки зі Львова — набагато дешевші.

Після дискусії програму таки прийняли. Тепер переважно за гроші із небюджетних джерел планують збудувати вантажний термінал і накопичував пасажирів, спроможністю попуску 200 чоловік за годину.

До речі, обласні депутати заслухали і звіт директора обласного КП “Фірма Тернопільавіаавтотранс” Юрія Малецького. Йому дорікали неефективністю промоції рейсів “Тернопіль — Київ” і “Київ — Тернопіль”. Перелічені недоліки очільник аеропорту пояснював відсутністю коштів, навіть консервативністю тернополян. Йшлося на сесії також про перспективи ліцензування аеропорту, штатний розпис підприємства, диспетчерів міжнародного супроводу, митну і прикордонну службу летовища, держакт на землю тощо.

Надія НОВАК, Оксана ІЛЬНИЦЬКА
лихвар
лінкцитувати
26
2010-07-05, 00:19
фініта ля комедіа.. ;-) ;-/
http://te.20minut.ua/news/10179374

"Тернопіль-Київ" уже не літає

Реального попиту на цей авіарейс не було. Авіакомпанія "Мотор Січ" зазнала сотень тисяч збитків. Тепер думає, чи взагалі потрібні польоти тернополянам. Паралельно тривають переговори з іншим авіаперевізником про запуск рейсів за кордон.

- Не хочуть тернополяни літати, кажуть, що дорого, – поскаржився Олексій Кайда. - Але ціна квитка була лише трішки більшою за собівартість і набагато нижчою за ринкову...

Так керівник Тернопільської облради 2 липня прокоментував інформацію про припинення польотів АН-24 за рейсом "Тернопіль-Київ". Саме відновлення цього авіарейсу мало стати запорукою розвитку Тернопілля. Втім, відбувалися польоти всього місяць. Причину невдачі голова облради вбачає зокрема у невмілому керівництві підприємством.

Нагадаємо, "RIA плюс" уже писала, що з часу започаткування рейсу до столиці авіакомпанія зазнала 300 тис. грн збитків.

Тривають інші переговори

Реального попиту на авіарейс не було, відтак "Мотор Січ", яке надало АН-24, так би мовити, на пробу, відмінило рейси. Офіційна причина - нерентабельність, повідомив сьогодні під час прес-конференції голова обласної ради Олексій Кайда.

- Звісно, ми не хочемо, аби летовище занепало. Нині тривають переговори із ще однією авіакомпанією, яка вивчає можливість запровадження рейсів з Тернополя за кордон, - каже він. - Але жодних деталей не розповідатиму, доки ми не досягнемо чітких угод.

Пан Кайда також вказав на неефективну роботу директора Тернопільського аеропорту щодо промоції авіарейсу "Тернопіль-Київ" і повідомив, що на найближчому засіданні облради, швидше за все, депутати зроблять ще одну спробу звільнити керівника комунального підприємства, що є власністю облради.

- Проблема – в керівнику. Це не робота: коли гроші є – я працюю, а коли нема – то сиджу і чекаю, склавши руки. На цю посаду має прийти людина з новим баченням, – вважає Олексій Кайда.

Він додав, що керівник аеропорту написав заяву про відпустку.

- Але я її не підписав. Бо він, по суті, весь час був у відпустці – аеропорт скільки часу не працював, – пояснив своє рішення голова облради. – Коли запускали рейс, тодішній губернатор Ярослав Сухий військових просив допомогти там прибрати. Я думав, як там газони постригти та інше... Директор сидів і чекав!

Відповідь - після 8 липня

Нещодавно начальник управління промисловості, транспорту та зв’язку обладміністрації Леонід Наноцький повідомив про запровадження з 5 липня авіарейсу "Тернопіль-Київ-Сімферополь". Втім, пан Кайда говорити про ймовірність цих польотів наразі відмовився.

- Запровадження цього рейсу я не можу ні підтвердити, ні спростувати. Це радше питання до гендиректора авіакомпанії "Мотор Січ" пана Маслова, – сказав він.

Власне, нашому кореспонденту Геннадій Маслов телефоном повідомив, що готовий буде говорити про поновлення рейсів з Тернополя лише після 8 липня. Мовляв, наразі у компанії вивчають, чи будуть дані польоти рентабельними.

До речі, облрада нещодавно прийняла "Програму розвитку аеропорту "Тернопіль" на 2010-2011 рр.". Загальний обсяг фінансових ресурсів – 28 млн 900 тис. грн. Причому більше 6 млн за два роки має надійти з обласної казни.

- Гроші, які нині отримує аеропорт від облради, а цього року летовище знову має отримати більше мільйона, - пояснює голова, - фактично йдуть на те, щоб утримати підприємство від банкрутства. Ми сплачуємо зарплату людям, внески у всі соціальні фонди та Пенсійний. Звісно, у мене – власне бачення долі аеропорту. Але я хотів би, щоб його представило і керівництво підприємства.

Нагадаємо, авіарейс "Тернопіль-Київ (Жуляни)" та у зворотному напрямку вперше відбувся 31 травня 2010 р. Перевезення літак АН-24, який належить авіакомпанії ВАТ "Мотор Січ", здійснював двічі на тиждень, хоча планувалися і ще рейси.

Заберуть у Чернера майно

Паралельно облрада нині за допомогою регіонального відділення Фонду держмайна продовжує судитися із переможцем аукціону 27 січня 2006 р. із продажу аеропорту австрійцем Крістіаном Чернером. Той досі в повному обсязі не відшкодував збитків, заподіяних державі в особі облради, – боргує у казну майже 5 млн грн. За словами Олексія Кайди, Тернопілля готове забрати неустойку за відмову від угоди купівлі-продажу аеропорту майном, що належить фірмі "СЦ-Сервіс-Центр-Стрий".

- У Стриї є готель, а також недобудована АЗС, - каже пан Кайда. – Ми заявили, що можемо забрати все це у рахунок боргу. В австрійця, коли він це почув, був шок. Тепер тривають суди. Але ми від свого не відступимося.
лихвар
лінкцитувати
27
2010-07-09, 15:05
d3fai13r [24]:
-----------------------
> лихвар [23]:
> -----------------------
> > в кримського напрямку шанси значно кращі
> при розумній > ці, імхо :) -----------------------
> поняття розумна ціна і моторсіч поняття не
> сумістимі, та й навіщо летіти в Київ, а
> потім в сімф, якщо в сімф в 2
> раза дешевше з тих же жулян літає хорс
> на мд82(реактивний, а не турбопроп)
-----------------------
кіна не буде ;) http://te.20minut.ua/news/10179761

У Сімферополь тернополянам не літати

Авіарейсів із Тернополя до Сімферополя не буде. На них авіакомпанія “Мотор Січ” не виділятиме грошей.

Попередній рейс “Тернопіль-Київ” був збитковим, тому й рейс “Тернопіль-Київ-Сімферополь” не вважають перспективним.

- Попередній рейс представники “Мотор Січ” повністю оплачували за свої гроші, - пояснює перший заступник директора тернопільського аеропорту Леонід Кожевніков. - Туди входила і вартість пального, і вартість проживання екіпажу.

Працівники тернопільського аеропорту намагалися вести переговори із генеральним директором авіакомпанії, але безуспішно.

- Нам сказали: "Вибачте, але ми не бачимо перспективи для таких польотів", - розповідає пан Кожевніков. - Тому цього рейсу так і не буде.

Нагадаємо, що авіарейс “Тернопіль-Київ-Сімферополь” мав розпочати роботу із 4 липня. Ним до Криму можна було б дістатись за 3-4 години. Здійснювати перельоти мала авіакомпанія “Мотор Січ”.
лихвар
лінкцитувати
28
2010-09-15, 22:26
http://te.20minut.ua/news/10183416
Тернопільським летовищем зацікавилися

Представники авіакомпанії Wizz Air уже вивчають можливості Тернопільського аеропорту. Вони сьогодні цікавилися технічними характеристиками об'єкту і туристичними можливостями області.

Перед поїздкою в аеропорт гості зустрілися з керівниками краю. Їм повідомили, що відновлення роботи летовища є стратегічним завданням. Наразі там триває ремонт приміщень та освітлення смуги за кошти з обласного бюджету.

- Депутати затвердили програму розвитку аеропорту. На її реалізацію передбачили 6,4 млн грн, – зазначив голова облради Олексій Кайда. - Найближча перспектива для розвитку та діяльності летовища – "Євро-2012", адже Тернопіль включили у каталог міст, які, ймовірно, прийматимуть гостей та учасників змагань.

Чи співпраця з Wizz Air складеться, фахівці повідомлять після аналізу ситуації.
лихвар
лінкцитувати
29
2010-10-25, 22:56
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

таке от подумалось: по аналогії з "Жулянами" і "Борисполем" наш аеропортик мав би називатись "Смиківцями", бо ж фактично він розташований вже в Смикунцях ;))
d3fai13r
лінкцитувати
30
2010-10-27, 13:35
Ні, коли в місті один аеропорт, зазвичай не заморочуються з назвою. Частіше стається якщо аеропорт трохи далі від міста(хоча той же Скнилів у самому Львові). А в Києві цілих 2 аеродроми в межах самого міста.
Sturm
лінкцитувати
31
2010-10-27, 21:24
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

d3fai13r [30]:
------------------
> Ні, коли в місті один аеропорт, зазвичай не заморочуються
> з назвою. Частіше стається якщо аеропорт трохи далі від міста(хоча той же Скнилів
> у самому Львові). А в Києві цілих 2 аеродроми в межах самого міста.
>
------------------

А другий який? Антонов? Так то їхній дослідний
d3fai13r
лінкцитувати
32
2010-10-27, 21:34
Sturm [31]:
------------------
> А другий який? Антонов? Так то їхній дослідний
------------------
Святошин. Антоновим частіше кличуть Гостомель. Заводська смуга, але ж робоча, туди ще час від часу щось літає
лихвар
лінкцитувати
33
2010-10-27, 22:30
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

d3fai13r [30]:
------------------
> Ні, коли в місті один аеропорт, зазвичай не заморочуються
> з назвою. Частіше стається якщо аеропорт трохи далі від міста(хоча той же Скнилів
> у самому Львові). А в Києві цілих 2 аеродроми в межах самого міста.
------------------
то був джарт)
лихвар
лінкцитувати
34
2011-02-02, 00:57
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

вечірня казочка про Краківі аеропорт від нашого мера:

Краківський аеропорт започаткує рейси до Тернополя
http://www.unian.net/ukr/news/news-419113.html

Як розповів під час прес-конференції міський голова Тернополя Сергій НАДАЛ, відповідну зацікавленість виявив керівник аеропорту Кракова під час їхньої офіційної зустрічі у Польщі. «Ведеться мова про авіарейс «Краків-Тернопіль» або навіть ширші маршрути, скажімо «Краків-Тернопіль-Київ», «Краків-Тернопіль-Сімферопіль». Також розглядаємо можливість створення рейсу «Тернопіль-Краків-Торонто». Кракову вигідні ці рейси, адже за рахунок їх збільшення зростають рейсові збори. Сьогодні ми на безпосередній зв’язок з керівником краківського аеропорту вивели керівників нашого летовища», – зазначив С.НАДАЛ.

За його словами, польську сторону зацікавило вигідне розташування Тернополя. «Поруч залізнична гілка, траса А-4, яка іде через Тернопіль, близькість до обласних центрів західного регіону – Львова, Івано-Франківська, Чернівців, Рівного. Пріоритетно ми розглядаємо наш аеропорт як пункт прийому туристів, адже в області немає великою промисловості, натомість чимало туристичних принад. Також бачимо аеропорт і як логістичний центр регіону», – сказав С.НАДАЛ.

Він додав, що під час відрядження у Польщі зустрічався і з керівництвом аеропорту Катовіце. «8 років тому ніхто не думав, що у Катовіце аеропорт працюватиме, він був у ще більш запущеному стані, ніж тернопільський. Зараз це – сучасний аеропорт, один із найважливіших авіавузлів Польщі», – сказав С.НАДАЛ.

За його даними, наразі ведуться переговори із «Люфтганзою» щодо обслуговування авіарейсу між Тернополем та Краковом.

«Також обговорюватимемо це питання і з українськими перевізниками. До речі, авіарейс «Київ-Тернопіль», який започаткували минулого року, на мою думку, був збитковим через те, що третина потенційних пасажирів, яка б могла скористатися ним, взагалі не знала про існування такого рейсу», – вважає С.НАДАЛ.

Як повідомляв УНІАН, 31 травня 2010 року після тривалого простою запрацював тернопільський аеропорт після запровадження авіарейсу «Тернопіль-Київ (Жуляни)» та у зворотному напрямку.

Загалом у Тернополі аеропорт простоює, приймаючи лише чартерні авіарейси.
лихвар
лінкцитувати
35
2011-03-03, 01:32
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Комусь з посадовців здається дісталась нова порція трави з цікавим поєднанням аромоксамитів марення та пиляння..

В аеропорту «Тернопіль» хочуть створити регіональний західноукраїнський логістичний центр
http://intb.te.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1746:--lr------&catid=57:economic

Будівництво логістичного центру в районі аеропорту та підведення до нього залізничної колії дало би поштовх економічному розвитку Тернопільської області, каже директор летовища Олег Стефанський. Також це позитивно вплинуло б на пасажирські та вантажні перевезення аеропорту. Однак дане питання ще потрібно детально вивчити, каже він.

Олег Стефанський, директор ТОКПФ «Тернопільавіаавтотранс»: «Запас складу паливно-мастильних матеріалів на сьогоднішній день становить 2000 кубометрів, а наповнити цей склад ми не в змозі. Це суттєво впливає на розвиток аеропорту «Тернопіль», оскільки багато компаній цікавляться, чи є заправка в аеропорту».

Міська та обласна ради з цього питання звернулися до Кабінету Міністрів з проханням підтримати створення регіонального західноукраїнського логістичного центру в Тернополі і включити його у програму державного фінансування.

Сергій Тарашевський, перший заступник голови облради: «Тернопіль є якраз центром Західної України. Місто є транспортною розв’язкою, яка була б дуже вигідною в усіх галузях сполучення. Через те є такий задум, щоб за сприяння «Укрзалізниці» провести до резервної території аеропорту залізничну гілку протяжністю 2 кілометри».

На це потрібно 11 мільйонів гривень, каже Сергій Тарашевський. Міська та обласна ради просять Кабмін їх виділити для «Укрзалізниці» на проведення цих робіт, а сам аеропорт включити в державну програму розвитку аеропортів.

Усі пропозиції щодо цього питання представники Львівської залізниці вивчили та проаналізували, каже її представники перший заступник начальника Львівської залізниці. За його словами, на будівництво залізничної гілки потрібно не 11 мільйонів гривень, а приблизно 50 мільйонів доларів.

Щоб об’єктивно оцінити, скільки потрібно на реалізацію даного питання, каже Володимир Кисельов, потрібно як мінімум замовити техніко-економічне обґрунтування. Це дозволить побачити об’єктивну картину, і лише тоді можна буде вести конкретну розмову.

ІНТБ
лихвар
лінкцитувати
36
2011-03-14, 10:08
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

а їх все не відпускає...


Между Батуми и Тернополем будет установлено воздушное сообщение
Сегодня, 09:18 ::16:: Версия для печати ::: Источник информации: Бизнес Грузия
http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=25251

Между грузинским городом Батуми и украинским Тернополем устанавливается воздушное сообщение. В Тернополе также предполагается открыть консульство Грузии. Этот вопрос обсуждалсяна встрече главы правительства Аджарии Левана Варшаломидзе с украинской делегацией во главе с мэром Тернополя.

Глава аджарского правительства рассказал гостям о перспективах развития туризма в Грузии и предложил разработать совместные проекты.
d3fai13r
лінкцитувати
37
2011-03-14, 10:28
пора перейменовувати тему в "Міжгалактичний аеропорт Тернопіль"
лихвар
лінкцитувати
38
2011-06-17, 23:56
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

d3fai13r [37]:
------------------
> пора перейменовувати тему в "Міжгалактичний аеропорт Тернопіль"
------------------
свіжачок до теми ..

Тернопільський аеропорт зацікавив швейцарських інвесторів
http://te.20minut.ua/news/10199918

Про перспективи розвитку тернопільського аеропорту йшла мова під час зустрічі голови облради Олексія Кайди із представниками швейцарського інвестиційного консорціуму Martlet Air Group AG.

Оскільки Martlet Air Group AG є офіційним проектно-інвестиційним конгломератом, котрий працює в галузі розвитку й інвестицій аеропортів на території України з метою створення логістичних терміналів та малобюджетних авіаперевезень, пропозиції її представників виявились достатньо цікавими для Тернопільського аеропорту.

Голова обласної ради неодноразово наголошував на тому, що «…саме розташування Тернопільщини як центру Західної України, практично рівновіддаленої від інших міст (Львова, Хмельницького, Рівного, Чернівців, Івано-Франківська та Луцка) вимагає від нас відповідних дій щодо відновлення транспортної інфраструктури».Саме такий напрямок є перспективним для розвитку області. У розмові із працівниками «Shanti Capital Ltd.» Олексій Кайда підкреслив: «Ми переконані, що майбутнє аеропорту не лише у пасажирських, а й, і це на багато вигідніше, транспортних перевезеннях. Навколо нього могли б зосереджуватися складські приміщення, ремонтні майстерні, авіашкола, аероклуб, і ще багато чого цікавого і необхідного, як це відбувається у інших країнах. Він може стати великим транспортний вузлом, якщо перенести сюди приміський автовокзал, створити відповідні умови, підвести необхідні комунікації. Це було б новим подихом для відродження краю.»

Як повідомили гості: саме розташування Тернополя та стан аеропорту ( завдяки роботі обласної ради, виділеним коштам тощо летовище перебуває у задовільному стані) спонукали їх запропонувати області співпрацю. Наданий представниками компанії Майстер План видався досить цікавим для продовження подальшої діяльності, оскільки в перспективі забезпечує створення вантажних терміналів, збільшення обсягів авіаційних перевезень, збільшення кількості та поліпшення якості послуг авіаційного та неавіаційного характеру та інші.

На завершення зустрічі сторони домовились проаналізувати надані проекти та, у разі визначення наявних вигідних перспектив для усіх зацікавлених, продовжити роботу, повідомляє прес-служба Тернопільської облради.
Aero
лінкцитувати
39
2012-07-22, 09:38
http://zz.te.ua/hoptyan-z-kolecnikovym-poletyt-v-krym-i-rym/

Хоптян з Колеcніковим полетить в Крим і Рим

Через місяць працівники тернопільського аеропорту отримають зарплату. Про це пафосно заявляє голова ОДА Валентин Хоптян.

- Аеропорт – комунальна власність обласної ради, – каже намісник Януковича – Люди вже не вперше прийшли до мене на зустріч, в них сім’ї. Сьогодні заборгованість по заробітній платі становить 1 200 тис. грн. Це неправильне відношення керівників, які повинні цим займатися. Крім того, аеропорт має великі борги перед пенсійним фондом, податковою та за оренду земель.

Розібратися з боргами летовища команду від шефа отримали заступники Микола Головач та Василь Гецько. За словами В.Хоптяна, вони успішно впорались із завданням.

За місяць-другий, переконаний пан Хоптян, із тернопільського аеропорту вирушить перший рейс до Стамбула, трохи згодом до Криму, Києва, а там і до Риму, де працює чимало наших краян. Таким чином аеропорт запрацює на повну потужність, відтак його працівники отримуватимуть зарплату.

Очільник області однак не уточнив джерела фінансування, сказав лише, що зараз місцева влада інтенсивно працює з банками над отриманням кредиту, а сприяє їм віце-прем’єр Борис Колесніков. Саме з ним В.Хоптян, порадившись, вирішили, що тернопільське летовище – найкраще в центральній і західній Україні, звісно, після Києва та Львова. Схід України у коментарі ЗМІ керівник краю скромно обминув.

Залишилося дочекатися вересня. Це якраз другий місяць після нинішньої обіцянки намісника Януковича, після якої ми станемо у чергу за авіаквитками до Риму.
Buran
лінкцитувати
40
2012-12-07, 17:21
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Микола Головач зустрівся із представниками Державної авіаційної служби України

Питання подальшого функціонування аеропорту "Тернопіль" було обговорено під час зустрічі керівництва облдержадміністрації та представників Державної авіаційної служби України.

Зокрема, спілкуючись із представником Державної авіаційної служби України, головою комісії із проведення сертифікації аеропорту "Тернопіль" Володимиром Піддубним, перший заступник голови ОДА Микола Головач зазначив, що область зацікавлена у діяльності аеропорту.

Учасники наради, а це начальник головного управління розвитку інфраструктури облдержадміністрації Юрій Козіцький та директор ТОКП "Фірма" Тернопільавіаавтотранс" Олег Стефанський, також обговорили питання технічного переоснащення та модернізації летовища.
Sturm
лінкцитувати
41
2012-12-22, 12:44
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

З тими цінами на авіаквитки, що є зараз, дрібні обласні аеропорти ніколи не стануть популярними. Хіба що, якщо виконувати рейси на Ан-2...
лихвар
лінкцитувати
42
2013-01-19, 22:36
Звідки: Тернопіль, файне місто ;), Україна

приватне повідомлення

Sturm [41]:
------------------
> З тими цінами на авіаквитки, що є зараз, дрібні обласні аеропорти ніколи не стануть популярними.
------------------
існування тернопільського взагалі мало необхідне. хіба для сезонних рейсів у Крим :)
Бо для добирання до Києва і значної частини України є достатньо зручних нічних поїздів (принаймі поки їх не "пакращили" до Х-їв). А якщо треба кудись далі в інші країни, то все рівно краще добиратись з Києва чи Львова через значно більший вибір рейсів.
Стосовно Львова, то взагалі теоретично можливо зробити своєрідний аероекспрес-рейкобус, який би крім Головного льв. вокзалу ще заїжджав на Скнилів до аеропорту.
Андрій Д
лінкцитувати
43
2013-01-21, 21:02
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

>який би крім Головного льв. вокзалу ще заїжджав на Скнилів до аеропорту.

Перед Євро були думки зробити залізничну гілку (зі сторони Скнилова) до аеропорту.
15TR
лінкцитувати
44
2013-02-15, 08:42
Для початку відновлення роботи нашого аеродрому пропоную рейс на Ан-2 Тернопіль-Борщів. Я колись літав на цьому рейсі і він називався Тернопіль-Борщів-КамПодільськ в 1999 році і тривалість йоги була до Борщова 35 хв, а до Каменця ще 10 хв.
Рейси в пятницю, суботу і неділю можна експлуатувати два рази в день, а у інші дні по разу.
Buran
лінкцитувати
45
2013-02-25, 22:03
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Валентин Хоптян зустрівся із головою парламентського комітету з питань транспорту і зв'язку

Під час робочої поїздки в м.Київ голова обласної державної адміністрації Валентин Хоптян зустрівся із головою Комітету Верховної Ради України з питань транспорту і зв'язку Борисом Колесніковим.
В ході розмови учасники зустрічі обговорили питання проведення в середині березня 2013 року виїзного засідання Комітету Верховної Ради України з питань транспорту і зв'язку на території Тернопільської області.
Також було обговорено питання повноцінного відновлення вантажних та пасажирських перевезень Тернопільським аеропортом.
Buran
лінкцитувати
46
2013-03-18, 20:49
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

Літаки з Тернополя таки літатимуть?

Валентин Хоптян обговорив з директором Тернопільського обласного комінального підприємства “Фірма «Тернопільавіаавтотранс»” Олегом Стефанським перспективи відновлення роботи літовища.

Йшлося про проведення капітального та поточного ремонту штучних покриттів, злітно-посадкової смуги, розвиток інфраструктури аеропорту “Тернопіль”, що дасть можливість в подальшому відновити вантажні та пасажирські авіаперевезення.

«Надіюся, незабаром з Тернополя здійснюватимуться не тільки внутрішньодержавні авіарейси, а й іноземні – до таких країн як Туреччинна та Італія», – наголосив керівник області.

Валентин Хоптян обговорив з Олегом Стефанським питання встановлення світлотехнічного обладнання для освітлення смуги.

Присутні звернули увагу на перспективу створення митного складу при аеропорті Тернополя. Реалізація даного проекту стимулюватиме розвиток аеропорту не лише як пасажирського, а також і вантажного летовища.

Також в ході розмови учасники зустрічі обговорили питання проведення в квітні 2013 року виїзного засідання Комітету Верховної Ради України з питань транспорту і зв’язку на території Тернопільської області.
15TR
лінкцитувати
47
2013-03-19, 08:32
Для початку відновлення роботи нашого аеродрому пропоную рейс на Ан-2 Тернопіль-Борщів. Я колись літав на цьому рейсі і він називався Тернопіль-Борщів-КамПодільськ в 1999 році і тривалість йоги була до Борщова 35 хв, а до Каменця ще 10 хв.
Рейси в пятницю, суботу і неділю можна експлуатувати два рази в день, а у інші дні по разу.
Buran
лінкцитувати
48
2013-03-20, 00:58
Звідки: Тернопіль, Україна

приватне повідомлення

До Борщова рейси будуть рентабельними хіба що в день проведення фестивалю вишиванок і "Борщ'їв", який проводять на початку вересня. В інший період це буде нераціонально. Тим більше, що в Борщівському районі великої промисловості немає. Навіть рейси раз на тиждень можуть бути невигідними - ніхто спеціально не чекатиме того конкретного дня, щоби полетіти в Борщів чи звідти до Тернополя. Машиною за півтори-дві години добираєшся - це не є довго і не є далеко. Якщо говорити про літаки, то мова може йти хіба що про чартери.
15TR
лінкцитувати
49
2013-03-21, 12:33
Buran [48]:
------------------
> До Борщова рейси будуть рентабельними хіба що в день проведення
> фестивалю вишиванок і "Борщ'їв", який проводять на початку вересня. В інший
> період це буде нераціонально. Тим більше, що в Борщівському районі великої промисловості
> немає. Навіть рейси раз на тиждень можуть бути невигідними - ніхто спеціально
> не чекатиме того конкретного дня, щоби полетіти в Борщів чи звідти до Тернополя.
> Машиною за півтори-дві години добираєшся - це не є довго і не є
> далеко. Якщо говорити про літаки, то мова може йти хіба що про чартери.
------------------
До Борщова я на легковій машині і без зупинок їхав 3 год 25 хв. Студенти і не тільки вони користувались би даним транспортом.
15TR
лінкцитувати
50
2013-03-21, 12:35
“Смуга Тернопільського аеропорту має приймати і нічні реси” – Валентин Хоптян
Опубліовано TernopilExpress, Березень 19, 2013 в Інтерв`ю
, Різне | 0 коментарів

Голова облдержадміністрації Валентин Хоптян провів нараду з заступниками голови ОДА та керівниками підприємств транспорту та інфраструктури, повідомляє прес-служба ОДА.

Зокрема, Валентин Хоптян обговорив з директором Тернопільського обласного комінального підприємства “Фірма «Тернопільавіаавтотранс»” Олегом Стефанським перспективи відновлення роботи літовища.

Йшлося про проведення капітального та поточного ремонту штучних покриттів, злітно-посадкової смуги, розвиток інфраструктури аеропорту “Тернопіль”, що дасть можливість в подальшому відновити вантажні та пасажирські авіаперевезення.

«Надіюся, незабаром з Тернополя здійснюватимуться не тільки внутрішньодержавні авіарейси, а й іноземні – до таких країн як Туреччинна та Італія», – наголосив керівник області.

Валентин Хоптян обговорив з Олегом Стефанським питання встановлення світлотехнічного обладнання для освітлення смуги.

Присутні звернули увагу на перспективу створення митного складу при аеропорті Тернополя. Реалізація даного проекту стимулюватиме розвиток аеропорту не лише як пасажирського, а також і вантажного летовища.

Також в ході розмови учасники зустрічі обговорили питання проведення в квітні 2013 року виїзного засідання Комітету Верховної Ради України з питань транспорту і зв’язку на території Тернопільської області.
HAnS
лінкцитувати
51
2013-03-21, 15:23
Звідки: Київ, Україна

приватне повідомлення

15TR [49]:
------------------
> До Борщова я на легковій машині і без зупинок їхав 3 год 25
> хв. Студенти і не тільки вони користувались би даним транспортом
------------------

Охх, сумніваюся я що там буде студентська вартість)
15TR
лінкцитувати
52
2013-10-30, 16:48
Вчора з Полтави футболісти прилітили на Кубок України, хоч аеропорт працює!
Dogma
лінкцитувати
57
2017-11-19, 00:18
) Аеропорт Тернопіль відновлює свою роботу після п’ятирічного простою

Нещодавно було підписано угоду між Тернопільським обласним комунальним підприємством «Тернопільавіаавтотранс» і ТОВ «Вулкан Ейр», щодо базування літаків компанії в аеропорту Тернополя до кінця 2018 року. З 13 листопада літаки компанії почали базуватися в зазначеному аеропорті.

Згідно з держреєстром юридичних осіб, зазначена компанія була зареєстрована в листопаді 2016 року в Києві. Основним видом діяльності компанії, згідно з реєстром, є авіаційні вантажні перевезення. Передає Національний Промисловий Портал, з посиланням на wing.com.ua

Особливістю вантажної авіакомпанії «Вулкан Ейр» є те, що вона має право на перельоти у 150 країн світу.

Варто зазначити, що на початку грудня 2016 аеропорт «Тернопіль» отримав сертифікат служби авіаційної безпеки, який показав його придатність для приймання повітряних суден. Завдяки усім дозволам, аеропорт планує відновити регулярні пасажирські перевезення вже у 2018 році.

http://uprom.info/news/other/infrastruktura/aeroport-ternopil-vidnovlyuye-svoyu-robotu-pislya-p-yatirichnogo-prostoyu/
igorko
лінкцитувати
58
2019-11-25, 09:44
Звідки: Львів, Україна

приватне повідомлення

вітання.
вже 2 роки минуло з часу попереднього допису, а віз і нині там?

Є цікава інфа про тернопільський аеропорт?
Dogma
лінкцитувати
59
2020-01-22, 18:06
igorko [58]:
------------------
> вітання.
> вже 2 роки минуло з часу попереднього допису, а віз і нині там?
>
> Є цікава інфа про тернопільський аеропорт?
------------------
Сайт є http://aeroport.te.ua/

А ще отака розмова була
https://www.avianews.com/forum/viewtopic.php?p=163659#p163659

◂◂1▸▸
по сторінках

Дописування для незареєстрованих користувачів наразі заблоковано

Black Cat Forum, версія 2.3, оновлено 04.2012   ©Design by лихвар   ©Code by HAnS