| Buran | | | | | | | | | d3fai13r | | | | | | охохо, не смішіть мене, якщо аеропорт запрацює то хіба з дніпрів на е145 в Київ, або ж Карпатейрів в Тімішоару(хоча це більш сумнівно оскільки є Львів і Чернівці). Рейси в Європу схоже або напівдохлі Львівські Авіалінії з 1 Як-42 або ж на Буковину(ака умки) але в них проблеми з флотом, оскільки умки в чорному списку ЄС. Інші АК(МАУ-не піде в них немає бортів, все йде на донецьке розширення, в світа просто нема бортів, дніпроавіа-не той трафік, віззейр-100% ні). Так що якщо хтось і буде літати то хіба львівські, хоча це буде не регулярний рейс а просто оформлять як чартери ось і все
хоча ще є веселіший момент, недавно в Франківську Як-40 засвітився який буде літати під сертифікатом Веги, ніби то в Європу, але рейс на ЯК-40 аж ніяк не вийде заробітчансько доступним
| | | HAnS | | | | | | d3fai13r [2]: ----------------------- > або напівдохлі Львівські Авіалінії з 1 Як-42 або ----------------------- У них наче 3 живі літаки влітку було: 2 Як-42, і один Іл-18 (!) :) | | | d3fai13r | | | | | | уточнив, таки 2. Про іл-18 не сміши, він принаймні років 5 не літає, живі 18ки є в Росії і Молдові | | | HAnS | | | | | | d3fai13r [4]: ----------------------- > уточнив, таки 2. Про іл-18 не сміши, він > принаймні років 5 не літає, живі 18ки є > в Росії і Молдові ----------------------- Ну, виглядав дуже непогано: на відміну від купи ЯК-42 із демонтованими двигунами, весь був до купи зібраний, і пофарбований в білу ліврею, як живі ЯКи))) | | | d3fai13r | | | | | | | | | HAnS | | | | | | d3fai13r [6]: ----------------------- > В нормальних країнах такі літаки зовнішньо не гірші > від літаючих і стоять в музеях)) ось він > http://spotters.net.ua/search/?reg=UR-BXD ----------------------- Угу, але пишуть що стоїть з початку 2009... | | | d3fai13r | | | | | | інфа від місцевого споттера-не літає з осені 05 | | | лихвар | | | | | | дякуємо d3fai13r'ові за знайдену фотку :) | | | d3fai13r | | | | | | лихвар [13]: ----------------------- > дякуємо d3fai13r'ові за знайдену фотку :) ----------------------- Автору(RoRo) треба дякувати за фото :) | | | tvs.vitalik | | | | | | Цікава фотка з "пташиного польоту" :) Цікаво, в якому році зробили її? ЗІ. Видніється кілька літачків ) | | | d3fai13r | | | | | | Поки що підтверджуються авіачутки про рейс Жуляни-Тернопіль на МоторСічі 2 рази в тиждень... а ще недавно вона була в чорному списку ЄС і в них ледь не забрали сертифікат.. сумнівне задоволення за 800грн))) | | | HAnS | | | | | | d3fai13r [16]: ----------------------- > Поки що підтверджуються авіачутки про рейс Жуляни-Тернопіль на > МоторСічі 2 рази в тиждень... а ще недавно > вона була в чорному списку ЄС і в > них ледь не забрали сертифікат.. сумнівне задоволення за > 800грн))) ----------------------- 800 гривень з Києва до Тернополя!????? ОМГ І чим літати зібралися?) Офтоп: а за що ліцензію забрати хотіли?) | | | d3fai13r | | | | | | Ну для ЄС головне технічний стан літаків. От і думай))) Літати будуть на дирдирдир-24(добре що не 140). А про ціни.. ти не дивуйся,в них Запоріжжя-Київ рт 1800грн, це ж мс. | | | лихвар | | | | | | то явний загон з ціною за політ на ретро-літаку.. | | | d3fai13r | | | | | | відсутність конкуренції, малий неекономічний літак+ на додачу зажраність моторсічі. А реально в Україні за останній період нормальною ціною є переліт за 100-150 доларів в обидва боки(більшість напрямків), МАУ крім сімфа промоушн таріфі від 30баксів в одну сторону і 50-70 в обидві(К-Львів,Донецьк,Одеса). При чому Донецьк ще донедавна був 200-250 доларів зворотній | | | лихвар | | | | | | про перший рейс http://te.20minut.ua/news/177112 Тернополяни до Києва долетіли за годину (ВІДЕО) Із аеропорта у Києві дуже зручно доїжджати у різні кінці міста, бо із аеропорту дуже добре сполучення, зазначили тернополяни, які літали у столицю новим авіа-рейсом. Сорок тернополян літали до столиці авіа рейсом “Тернопіль - Київ”, який відкрили 31 травня. Вартість квитка такого перельоту становить 600 грн, тривалість польоту була одна година та 10 хвилин. Усі пасажири літали до столиці по справах і за рахунок установ у яких працюють. Із своєї кишені заплатити таку суму грошей може собі дозволити мало хто. - Мене відправили у міністерство освіти, до Києва, у термінове відрядження , - каже заступник головного бухгалтера педагогічного університету Лариса Гречин. - Але я як бухгалтер аналізую, що наша установа такі відрядження може собі дозволити не більше 1-2 разів у рік. А якби треба було б їхати до столиці по особистих справах, то я би їхала потягом, бо це набагато дешевше. Загалом цей рейс є дуже зручними, бо у столицю пасажири прилітають о 8 годині ранку, а назад можна повернутись ввечері - о 19 годині. За словами перших пасажирів цього рейсу, це значно економить час. - Зручно і те, що літак прибуває у сам Київ і щоб добратись до центру міста витрачаєш не більше аніж 30 хвилин, - розповідає завідувач кафедри фінансів, доктор економічних наук, професор Ольга Кириленко. - Я думала, що часу на дорогу витрачу значно більше, та і загалом із київського аеропорту дуже добре сполучення у різні кінці міста. Такий рейс є дуже зручним в першу чергу для ділових людей, зазначає пані Кириленко. Якщо із роботи будуть такі відрядження проплачувати, то тернополянка буде користуватись цим рейсом і надалі. - Але якщо б у Київ треба буде їхати по особистих справах, то я поїду власним авто, - аналізує завідувач кафедри фінансів. - Це для мене значно дешевше, тоді витрати на бензин, щоб доїхати туди та назад, обійдеться приблизно у 600 грн. Сам політ відбувався на висоті п'ять тисяч метрів та літаком АН -24 . На маршруті пасажирів трішки потрясло, бо були грози, відмітив капітан екіпажу із двадцяти літнім стажем Констянтин Мокшанкін. - Цей політ був коротеньким і зовсім не важким, не зважаючи на дощі, погода була льотною - розповідає пан Мокшанкін. - Загалом за свій стаж я налітав 10 тисяч годин. Загалом капітан екіпажу літає лише на таких невеликих літаках як АН-24 та АН-140. * * * п.с. хоч й не 800 як казалось спочатку, але забагато, як на такий гроб.. | | | Buran | | | | | | З четвертого липня відкривається новий авіарейс “Тернопіль – Київ – Сімферополь” http://t-pravda.te.ua/news/4472 Вчора, 24 червня, під час другого пленарного засідання 33 сесії Тернопільської обласної ради депутати прийняли програму розвитку аеропорту «Тернопіль» на 2010-2011 роки. Про це повідомляє прес-служба облради. Програму розвитку аеропорту «Тернопіль» на 2010-2011 роки» представив начальник управління промисловості, транспорту та зв’язку облдержадміністрації Леонід Наноцький. «Дана програма, – наголосив виступаючий, – дозволить перетворити аеропорт у сучасний європейський об’єкт, цікавий для вітчизняних та закордонних авіакомпаній.» Олег Сиротюк, депутат обласної ради, вказав на те, що попри успішне вирішення технічних проблем аеропорту, рекламою його діяльності, маркетингом та менеджментом ніхто не займається. Після дискусії програма була прийнята. Депутати заслухали звіт директора Тернопільського обласного комунального підприємства «Фірма Тернопільавіаавтотранс» Юрія Малецького. Було задано ряд питань щодо неефективності менеджменту щойно започаткованих рейсів «Тернопіль – Київ», «Київ – Тернопіль». На ряд закидів депутатів у неефективній роботі очільник аеропорту відповідав, посилаючись на відсутність коштів, приклади інших міст, навіть консервативність тернополян тощо. Йшлося також про перспективи ліцензування аеропорту, штатний розпис підприємства, диспетчерів міжнародного супроводу, митну та прикордонну службу в аеропорту, державний акт на землю тощо, а також про необхідність сприятливої державної політики для розвитку авіаційних перевезень. Незважаючи на складні умови роботи аеропорту, з четвертого липня з Тернополя літатиме літак до Сімферополя через Київ і у зворотньому напрямку. Таким чином запрошуються тернополяни та гості міста на рейси: “Тернопіль – Київ – Сімферополь”, “Сімферополь – Київ – Тернопіль” | | | лихвар | | | | | | d3fai13r недавно кидав лінк на ту ж 20хв, там була стаття про те, що в один з останніх рейсів до Києва летів аж 1 пасажир.. що загалом нічого дивного - за такі гроші на "літаючу 9тр" небагато дурнів/охочих набереться..
а в кримського напрямку шанси значно кращі при розумній ці, імхо :) | | | d3fai13r | | | | | | лихвар [23]: ----------------------- > в кримського напрямку шанси значно кращі при розумній > ці, імхо :) ----------------------- поняття розумна ціна і моторсіч поняття не сумістимі, та й навіщо летіти в Київ, а потім в сімф, якщо в сімф в 2 раза дешевше з тих же жулян літає хорс на мд82(реактивний, а не турбопроп) | | | лихвар | | | | | | семикратне збішення пасажажиропотоку! :))) http://te.20minut.ua/news/10179128 (по лінку є ще якісь тематичні відеви) Тернопільське летовище рятуватимуть мільйонами Вісім пасажирів прилетіли авіарейсом “Тернопіль-Київ” 25 червня. Того ж дня вранці до Києва відправилося шестеро людей. Усього ж у літаку АН-24 — 42 місця. Тож авіакомпанія від часу відновлення польотів уже зазнала збитків у розмірі 300 тис. грн. Нагадаємо, прощаючись із Тернопіллям, екс-губернатор Ярослав Сухий застерігав: “Дивіться, аби літак не полетів за мною... Якщо летовище не стане ефективним підприємством, його врешті доведеться продати...” Відтак облрада вже прийняла “Програму розвитку аеропорту “Тернопіль” на 2010-2011 рр.”. Загальний обсяг ресурсів — 28 млн 900 тис. грн. Причому більше 6 млн має надійти з обласної казни. ЛЮДИ ЗВИКНУТЬ — Якщо авіарейс закриють, це буде ляпас для міста, — вважає пасажирка авіарейсу “Тернопіль — Київ” тернополянка Людмила Заболотна. — Я літала у справах. Це дуже зручно, адже у запасі маєш цілий день і можна встигнути все зробити. Тернополянці сподобалося ставлення працівників нашого аеропорту, екіпажу й стюардес до пасажирів. — Коли зранку зайшла у приміщення летовища, одразу побачила усміхнені обличчя, — говорить пані Заболотна. — Піднявся настрій. Та й політ був комфортним. Однак за власний кошт дозволити собі таку мандрівку Людмила Заболотна зможе хіба що раз на рік. — Якби ціну квитка знизили до 300-350 грн, робила б це набагато частіше, — зауважує тернополянка. — А так — хіба у відпустку. Квитки дешевшими не будуть, інакше рейс стане збитковим, кажуть фахівці. — Рейс обходиться у 29 тис. грн, — каже перший заступник директора Тернопільського аеропорту Леонід Кожевніков. — Якщо ціну квитків знизити до 300 грн, пасажирів літатиме набагато більше, але рейс залишиться збитковим. Адже тоді ми щоразу виручимо лише бли–зько 13 тис. грн. Втім, працівники аеропорту не втрачають надій на відродження летовища. — У Тернополі є люди, які можуть собі дозволити заплатити 600 грн за квиток, — переконує пан Кожевніков. — Варто лише один раз бізнесменові спробувати, наскільки він зекономить час завдяки польоту, і він буде літати набагато частіше. НІХТО НЕ АНАЛІЗУВАВ — Програма розвитку аеропорту “Тернопіль” дозволить перетворити його на сучасний європейський об’єкт, цікавий для вітчизняних і закордонних авіакомпаній, — переконував начальник управління промисловості, транспорту та зв’язку обладміністрації Леонід Наноцький. — Попри складні умови роботи аеропорту, літак із Тернополя через Київ до Сімферополя і у зворотному напрямку курсуватиме звідти вже з 5 липня. Це дозволить підвищити рентабельність підприємства. Свободівець Олег Сиротюк вказав на те, що, попри успішне вирішення технічних проблем аеропорту, рекламою його діяльності, маркетингом і менеджментом ніхто не займається. Натомість регіонал Павло Федик взагалі засумнівався у доцільності вкладення значних сум у відновлення діяльності летовища, якщо воно так і не зможе стати прибутковим підприємством. Мовляв, Тернопільський аеропорт, ймовірно, не витримає конкуренції із летовищами Львова та Чернівців. — Ніхто не аналізував, чи утримувати його економічно вигідно. Запровадження польотів, завдяки допомозі “Мотор Січі”, — лише спроба вивчити місцевий ринок авіаперевезень, — каже він. — Жив якось Тернопіль і без аеропорта. Квитки зі Львова — набагато дешевші. Після дискусії програму таки прийняли. Тепер переважно за гроші із небюджетних джерел планують збудувати вантажний термінал і накопичував пасажирів, спроможністю попуску 200 чоловік за годину. До речі, обласні депутати заслухали і звіт директора обласного КП “Фірма Тернопільавіаавтотранс” Юрія Малецького. Йому дорікали неефективністю промоції рейсів “Тернопіль — Київ” і “Київ — Тернопіль”. Перелічені недоліки очільник аеропорту пояснював відсутністю коштів, навіть консервативністю тернополян. Йшлося на сесії також про перспективи ліцензування аеропорту, штатний розпис підприємства, диспетчерів міжнародного супроводу, митну і прикордонну службу летовища, держакт на землю тощо. Надія НОВАК, Оксана ІЛЬНИЦЬКА | | | лихвар | | | | | | фініта ля комедіа.. ;-) ;-/ http://te.20minut.ua/news/10179374 "Тернопіль-Київ" уже не літає Реального попиту на цей авіарейс не було. Авіакомпанія "Мотор Січ" зазнала сотень тисяч збитків. Тепер думає, чи взагалі потрібні польоти тернополянам. Паралельно тривають переговори з іншим авіаперевізником про запуск рейсів за кордон. - Не хочуть тернополяни літати, кажуть, що дорого, – поскаржився Олексій Кайда. - Але ціна квитка була лише трішки більшою за собівартість і набагато нижчою за ринкову... Так керівник Тернопільської облради 2 липня прокоментував інформацію про припинення польотів АН-24 за рейсом "Тернопіль-Київ". Саме відновлення цього авіарейсу мало стати запорукою розвитку Тернопілля. Втім, відбувалися польоти всього місяць. Причину невдачі голова облради вбачає зокрема у невмілому керівництві підприємством. Нагадаємо, "RIA плюс" уже писала, що з часу започаткування рейсу до столиці авіакомпанія зазнала 300 тис. грн збитків. Тривають інші переговори Реального попиту на авіарейс не було, відтак "Мотор Січ", яке надало АН-24, так би мовити, на пробу, відмінило рейси. Офіційна причина - нерентабельність, повідомив сьогодні під час прес-конференції голова обласної ради Олексій Кайда. - Звісно, ми не хочемо, аби летовище занепало. Нині тривають переговори із ще однією авіакомпанією, яка вивчає можливість запровадження рейсів з Тернополя за кордон, - каже він. - Але жодних деталей не розповідатиму, доки ми не досягнемо чітких угод. Пан Кайда також вказав на неефективну роботу директора Тернопільського аеропорту щодо промоції авіарейсу "Тернопіль-Київ" і повідомив, що на найближчому засіданні облради, швидше за все, депутати зроблять ще одну спробу звільнити керівника комунального підприємства, що є власністю облради. - Проблема – в керівнику. Це не робота: коли гроші є – я працюю, а коли нема – то сиджу і чекаю, склавши руки. На цю посаду має прийти людина з новим баченням, – вважає Олексій Кайда. Він додав, що керівник аеропорту написав заяву про відпустку. - Але я її не підписав. Бо він, по суті, весь час був у відпустці – аеропорт скільки часу не працював, – пояснив своє рішення голова облради. – Коли запускали рейс, тодішній губернатор Ярослав Сухий військових просив допомогти там прибрати. Я думав, як там газони постригти та інше... Директор сидів і чекав! Відповідь - після 8 липня Нещодавно начальник управління промисловості, транспорту та зв’язку обладміністрації Леонід Наноцький повідомив про запровадження з 5 липня авіарейсу "Тернопіль-Київ-Сімферополь". Втім, пан Кайда говорити про ймовірність цих польотів наразі відмовився. - Запровадження цього рейсу я не можу ні підтвердити, ні спростувати. Це радше питання до гендиректора авіакомпанії "Мотор Січ" пана Маслова, – сказав він. Власне, нашому кореспонденту Геннадій Маслов телефоном повідомив, що готовий буде говорити про поновлення рейсів з Тернополя лише після 8 липня. Мовляв, наразі у компанії вивчають, чи будуть дані польоти рентабельними. До речі, облрада нещодавно прийняла "Програму розвитку аеропорту "Тернопіль" на 2010-2011 рр.". Загальний обсяг фінансових ресурсів – 28 млн 900 тис. грн. Причому більше 6 млн за два роки має надійти з обласної казни. - Гроші, які нині отримує аеропорт від облради, а цього року летовище знову має отримати більше мільйона, - пояснює голова, - фактично йдуть на те, щоб утримати підприємство від банкрутства. Ми сплачуємо зарплату людям, внески у всі соціальні фонди та Пенсійний. Звісно, у мене – власне бачення долі аеропорту. Але я хотів би, щоб його представило і керівництво підприємства. Нагадаємо, авіарейс "Тернопіль-Київ (Жуляни)" та у зворотному напрямку вперше відбувся 31 травня 2010 р. Перевезення літак АН-24, який належить авіакомпанії ВАТ "Мотор Січ", здійснював двічі на тиждень, хоча планувалися і ще рейси. Заберуть у Чернера майно Паралельно облрада нині за допомогою регіонального відділення Фонду держмайна продовжує судитися із переможцем аукціону 27 січня 2006 р. із продажу аеропорту австрійцем Крістіаном Чернером. Той досі в повному обсязі не відшкодував збитків, заподіяних державі в особі облради, – боргує у казну майже 5 млн грн. За словами Олексія Кайди, Тернопілля готове забрати неустойку за відмову від угоди купівлі-продажу аеропорту майном, що належить фірмі "СЦ-Сервіс-Центр-Стрий". - У Стриї є готель, а також недобудована АЗС, - каже пан Кайда. – Ми заявили, що можемо забрати все це у рахунок боргу. В австрійця, коли він це почув, був шок. Тепер тривають суди. Але ми від свого не відступимося.
| | | лихвар | | | | | | d3fai13r [24]: ----------------------- > лихвар [23]: > ----------------------- > > в кримського напрямку шанси значно кращі > при розумній > ці, імхо :) ----------------------- > поняття розумна ціна і моторсіч поняття не > сумістимі, та й навіщо летіти в Київ, а > потім в сімф, якщо в сімф в 2 > раза дешевше з тих же жулян літає хорс > на мд82(реактивний, а не турбопроп) ----------------------- кіна не буде ;) http://te.20minut.ua/news/10179761 У Сімферополь тернополянам не літати Авіарейсів із Тернополя до Сімферополя не буде. На них авіакомпанія “Мотор Січ” не виділятиме грошей. Попередній рейс “Тернопіль-Київ” був збитковим, тому й рейс “Тернопіль-Київ-Сімферополь” не вважають перспективним. - Попередній рейс представники “Мотор Січ” повністю оплачували за свої гроші, - пояснює перший заступник директора тернопільського аеропорту Леонід Кожевніков. - Туди входила і вартість пального, і вартість проживання екіпажу. Працівники тернопільського аеропорту намагалися вести переговори із генеральним директором авіакомпанії, але безуспішно. - Нам сказали: "Вибачте, але ми не бачимо перспективи для таких польотів", - розповідає пан Кожевніков. - Тому цього рейсу так і не буде. Нагадаємо, що авіарейс “Тернопіль-Київ-Сімферополь” мав розпочати роботу із 4 липня. Ним до Криму можна було б дістатись за 3-4 години. Здійснювати перельоти мала авіакомпанія “Мотор Січ”. | | | лихвар | | | | | | http://te.20minut.ua/news/10183416 Тернопільським летовищем зацікавилися Представники авіакомпанії Wizz Air уже вивчають можливості Тернопільського аеропорту. Вони сьогодні цікавилися технічними характеристиками об'єкту і туристичними можливостями області. Перед поїздкою в аеропорт гості зустрілися з керівниками краю. Їм повідомили, що відновлення роботи летовища є стратегічним завданням. Наразі там триває ремонт приміщень та освітлення смуги за кошти з обласного бюджету. - Депутати затвердили програму розвитку аеропорту. На її реалізацію передбачили 6,4 млн грн, – зазначив голова облради Олексій Кайда. - Найближча перспектива для розвитку та діяльності летовища – "Євро-2012", адже Тернопіль включили у каталог міст, які, ймовірно, прийматимуть гостей та учасників змагань. Чи співпраця з Wizz Air складеться, фахівці повідомлять після аналізу ситуації. | | | лихвар | | | | | | таке от подумалось: по аналогії з "Жулянами" і "Борисполем" наш аеропортик мав би називатись "Смиківцями", бо ж фактично він розташований вже в Смикунцях ;)) | |
|